poniedziałek, 3 czerwca 2013

wyniki mojej pierwszej "rozdawajki"

Kochani, moje ekspresowe Candy (pierwsze tutaj) trwało tylko 4 dni i raczej nie cieszyło się wielkim zainteresowaniem. Wzięło w nim odział tylko 6 osób (bardzo Wam dziękuję za wspólną zabawę).. Chciałabym nagrodzić wszystkie te osoby, jednak nagroda jest tylko jedna - "cukierkowa" bransoletka z kryształkowymi koralikami-własnoręcznie przeze mnie zrobiona :)


Musze Wam powiedzieć, ze bardzo się ciesze iż nie ja musiałam wylosować jedna spośród Was :) Znalazłam kogoś, kto mnie w tym wyręczył - to był mój mąż :)

tak, czy inaczej nagroda trafia do:


G R A T U L A C J E !!

Kamilo-zgłoś się proszę do mnie e-mailowo, uzgodnimy szczegóły przesłania nagrody :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...