niedziela, 7 lipca 2013

in white



Witam Was Kochani baaaaardzo serdecznie!!

Pewnie nie jest tajemnica, że kolor biały jest  numerem 1 tego sezonu, jest po prostu nieśmiertelny.. Zwłaszcza tego lata! Biel doskonale podkreśla opaleniznę, jest piękna przez co po prostu modna!

Ostatnio dużo czasu poświęciłam na zgłębianie tajemnic tworzenia biżuterii. W mojej głowie aż buzuje od nowych pomysłów. Czy moje najnowsze dzieła przypadną Wam do gustu?? Jestem ciekawa czy i Wy lubicie biel.


z pętelką / the loop




kokardka / a bow






male kryształki / crystals





wąsy / mustache




Czy mogę ten skromny zbiór nazwać moją małą kolekcja? Która z tych czterech wersji bieli spodobała się Wam najbardziej?? Piszcie! Jestem niezmiernie ciekawa :))

XXX
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...