czwartek, 12 września 2013

dla najmłodszego..



Pamiętacie zdjęcie samochodzika wyszytego haftem krzyżykowym?? Jest on częścią pewnej całości, a konkretniej prezentu, który wręczyłam Małemu chłopczykowi. Najmłodszej Istotce w mojej rodzinie. Wyhaftowałam dla Niego obrazek i naszyłam na lnianą poszewkę. Trudno powiedzieć czy prezent spodobał się małemu Wiktorowi. Wydaje mi się, że nie zrobił na Nim większego wrażenia. Jednak ja nieskromnie powiem - jestem zadowolona z efektu końcowego. Jestem przekonana, że taki drobny upominek jest ciekawą pamiątką. Kto wie, może kiedyś (duży już Wiktor) doceni wypociny swojej ciotki :) i ukryje taka poduszkę jako swój drobny skarb z kołyski :)









A Wy co myslicie o takich prezentach?

XXX

Paulina

2 komentarze:

  1. Myślę, że to piękna pamiątka i kiedyś mały Wiktor ją doceni :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      Tak tez mi się wydaje, ze pewne rzeczy przychodzą z wiekiem :)

      pozdrawiam!

      Usuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...