niedziela, 13 października 2013

7/7 October - last before falling asleep

Dzień dobry Kochani w ten piękny niedzielny poranek..
Siódmy, ostatni już dzień wyzwania..Gratuluje wytrwałym, dziękuję za to, ze przy okazji brania udziału w tej zabawie natknęłam się (po raz kolejny już) na bardzo ciekawe blogi i oczywiście mam nadzieje, ze spotkamy się tu już za miesiąc w jeszcze większym gronie :)
A finałowym tematem jest : "Ostatnie przed zaśnięciem"

Zaraz po tym jak wyszczotkuje dokładnie ząbki, przygotuje na noc mleczko dla mojej młodszej Perełki i wśliznę się pod cieplutka kołderkę to sięgam jeszcze po włóczkę i szydełko - robię kilka oczek i... gaszę światło, robię pstryk i dalej .. nie powiem, lub więcej grzechów nie pamiętam :)




Jeszcze zerknę Tu, sprawdzić na Wasze zdjęcia
Kochani, życzę Wam milej niedzieli.. i zapraszam do odwiedzania mojego bloga
P.

xxx

4 komentarze:

  1. a co to za włóczka? pytam się, bo szukam czegoś na komin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to włóczka z firmy Patons, mam takie 3 z dwóch już zrobiłam szaliki - komin dla córki ( http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/2013/10/komin-dla-pierworodnej.html ) i komin dla siebie a trzecia to właśnie ta widoczna na zdjęciu - rewelacyjne są :)

      Usuń
  2. Ładny kolor włóczki i paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...