poniedziałek, 28 października 2013

przygotowania do Halloween!

Nie jestem pewna czy to święto jest tak popularne w Polsce jak w Anglii ale wydaje mi się, ze z roku na rok zyskuje coraz to więcej fanów. Ja z moja rodzina mieszkamy w Londynie.. Tu co najmniej miesiąc wcześniej witryny sklepowe, produkty na polkach przypominają, ze zbliża się Halloween. Ja również rozpoczęłam przygotowania, jest to niesamowita okazja do zabawy.

1. Dynie:

Halloween i dynie po mojemu.
Wycinanie potworków z dyni.. Rewelacyjna zabawa! Każdej dyni można zafundować nową , osobowość wycinając im oczy, nosy i usta w przeróżnych kształtach :) Oczywiście dzieci bardzo chętnie biorą udział  w tworzeniu takich dyniowych główek :)





I te dekoracje zaczerpnięte z sieci: 


2. Kostiumy dziecięce 
Przebrane w pomysłowe kostiumy dzieciaki wyglądają naprawdę fantastycznie. W halloweenowy wieczór pukały już do moich drzwi czarownice, mumie, wampiry, drakule ale także urocze małe dynie, księżniczki i motylki :) Wszyscy wyciągając w moim kierunku wiaderka lub koszyczki na słodkości recytowały "trick or treat". W tym roku moje dzieciaki także będą pukały do drzwi sąsiadów.. :>



1, 2, 3  i  4

3. Halloween snacks - przekąski na upiorny wieczór..
Oczywiście nie można zapomnieć o przekąskach.. I tak z pomocą przychodzi nam internet.. Ja znalazłam wiele ciekawych przepisów. Nie musimy się ograniczać do samych słodyczy.. możemy wyczarować wiele dan używając przepysznych owoców i warzyw tak, żeby przemycić coś zdrowego :> .. sprytne mamy tak właśnie robią :)





 



1, 2 , 3 i 4

Milego poniedziałku - w końcu nie są takie straszne!

P.


1 komentarz:

  1. My też jesteśmy w Londynie... i po raz drugi bawimy się podczas Halloween :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...