sobota, 9 listopada 2013

# 2 # Święta krzyżykiem haftowane

Kochani! Dziś sobota i czas na kolejny artykuł z cyklu "Święta krzyżykiem haftowane".
Uwielbiam Boże Narodzenie i wszystko co kojarzy się z tym jedynym, wyjątkowym okresem w roku. Z pewnością w wielu domach dekorowanie drzewka jest zadaniem zarezerwowanym dla dzieci. Nic dziwnego, maja przy tym naprawdę dużo radości. Od kilku lat nasza choinkę ozdabiają  bombki, aniołki, mikołaje i bałwanki z papieru. Większość z nich własnoręcznie wykonana przez moja starsza córkę. Na jej buźce zawsze malował się szeroki uśmiech gdy wieszała swoje dzieła na gałązkach i widać było, ze jest  z nich bardzo dumna. 
W tym roku ja również powieszę coś "swojego" na choinkę.
Wyszywane haftem krzyżykowym obrazki w ramce z filcu!! Podobają się Wam??


A tak powstawał obrazek (naprawdę ekspresowo):


Filcowe ramki są bardzo nierówno wycięte, ale tak własnie będzie, jeśli wytniecie je przy pomocy zwykłych nożyczek - tak jak zrobiłam to ja :)





A tu dodatkowe, bardzo proste do wyhaftowania 2 motywy: przyjazny reniferek i wzorzysta bombeczka :) oczywiście jeszcze ułatwiającą prace legenda. Tylko nie panikujcie jeśli nie jesteście akurat w posiadaniu muliny o numerach z legendy. Ja do wykonania tych obrazków użyłam mulinek o zbliżonych kolorach.



I tak właśnie obok papierowych bombek mojej córki, malowanych orzechów włoskich, jabłek, cukierków, kokardek i kolorowych łańcuchów na naszej choince zawisną moje haftowane obrazki.


Miłego wyszywania Moi Mili!!

P.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...