sobota, 16 listopada 2013

6/7 Listopad - kwiat/y

Kiedy Ula opublikowała tematy bardzo się ucieszyłam na widok szóstego :D A to dlatego ze na parapecie zakwitł mi kwiatek który (uwaga uwaga!!) wszedł w moje posiadanie ponad 2 lata temu !!! I jeszcze go nie uśmierciłam :) Radość szybko mi przeszła.. Pomyślałam "jasne, znając moje szczęście to gdy dobrniemy już do tego sobotniego tematu moje kwiatki padną".

I dotarliśmy do szóstego dnia wyzwania, tym samy m szóstego tematu - KWIAT/y i wiecie co.. Na moim parapecie w doniczce stoi kwiatek który pozytywnie mnie zaskoczył - nadal kwitnie ;)

popatrzcie sami jak ślicznie:


Ja jeszcze pooglądam sobie Wasze kwiaty -->tu<--  i miłej soboty życzę! 

P.

4 komentarze:

  1. U mnie kwitnie ten sam, tyle że w innym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na koncu języka nazwę tych kwiatow. I nie mogę sobie jej przypomniec. Ale też rosną u mnie przed domem. I są raczej dosyc wytrzymałe. No i przesliczne. Pozdrawiam hardaska

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...