poniedziałek, 30 grudnia 2013

5 niezbednych krokow przy organizowaniu przyjecia sylwestrowego

Kochani już jutro Sylwester. Magiczna noc kiedy to pożegnamy stary a powitamy nowy rok. Czas hucznych zabaw, bali, strzelających petard i licznych toastów. Ale nie wszyscy wybierają się na wielki elegancki bal.. Ja i moja rodzinka zostajemy przywitać 2014 w domu. I żeby nie kojarzyło się z nuda i okupowaniem sofy, postanowiłam zaprosić dzieciaki do wspólnego planowania jutrzejszego przyjęcia :)

1. Przekąski i napoje
Szaszłyki i koreczki. Panuje tu ogromna dowolność w wyborze produktów. Można przygotować owocowe, wegetariańskie a także mięsne smakołyki.

1, 2, 3, 4, 5 i 6

Uwielbiane przez wszystkich mini kanapeczki,mini pizze i wszystko podane w mini wersjach :)





 1, 2, 3 i 4

Nie możemy zapomnieć o kolorowych drinkach, owocowych koktajlach i oczywiście szampanie ;) Dzieciaki poczują się naprawdę wyjątkowo, gdy będą mogły popijać soczki z pucharka czy szklaneczki, która jest pięknie przyozdobiona, parasolkami lub kawałkami owoców.

1, 2, 3, 4 i 5


2. Sylwestrowe DIY

1, 2, 3, 4, 5 i 6

3. Kreacja i Makijaż (dla dziewczynek)

Wszystkie Male księżniczki uwielbiają malować paznokcie, usta czy oczy tak jak mama. Moje dwie księżniczki także.

 1, 2, 3 i 4



 Kreacje dla malej damy i dla małego dżentelmena

 1, 2, 3 i 4




1, 2, 3 i 4

4. Lista przebojów i ciekawych konkursów.

Ta lista zalezy tylko i wylacznie od waszych upodoban :)
jestem pewna, ze w internecie znajdziecie mnóstwo ciekawych starych i nowych przebojów na wasza mini imprezę :)

5. Życzenia na Nowy Rok

 1 i 2

A jak u Was przebiegają przygotowania do zabawy?


2 komentarze:

  1. Udanej zabawy Sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Właśnie odkryłam Twojego bloga i zobaczyłam moją sylwestrową stylizację stołu. Jak mi miło.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...