wtorek, 10 grudnia 2013

2/7 Grudzień - CZARNO-BIAŁE # moje zachciewajki

Kilka, może kilkanaście albo kilkadziesiąt miesięcy temu (nie pamiętam, ale było to dość dawno temu) zapragnęłam mieć maszynę do szycia.. To jedna z moich zachciewajek i się spełniła- dziś jestem szczęśliwą jej posiadaczką :) Tego, ze chce uczyć się i umieć szyć byłam tak bardzo pewna, ze od jakiegoś czasu zaczęłam kolekcjonować przeróżne materiały. Jeden z nich biało - czarny, mógłby być idealną odpowiedzią na dzisiejszy temat wyzwania u Uli, ale na te okazje przygotowałam coś innego.

 
Skąd wzięło się u mnie takie marzenie? Przecież inni śnią o podróżach na księżyc, obłędnych perfumach czy nowej torebce.. nie wiem, nie potrafię tego wyjaśnić, zwłaszcza, ze nigdy nic sama nie uszyłam posługując się takim sprzętem. A samą igłą i nitką tez wiele nie dokonałam. Chęć nauczenia się tego trudnego fachu była (i jest) dość silna. Teraz wystarczy życzyć mi czasu i cierpliwości, jestem pewna, ze pokocham ten rodzaj tworzenia.


##

Drugi dzień wyzwania foto u Uli. Temat: CZARNO-BIAŁE.. Postanowiłam pokazać Wam Akrylowe koraliki.. Robiłam z nich biżuterię - możecie zobaczyć je -->tutaj.. Cieszyły się one sporą popularnością, wszystkie bransoletki w zebrę które zrobiłam zostały sprzedane.. A z tych koralików które zostały z pewnością powstanie jeszcze jedna niezwykła ozdoba.



Oczywiscie -->tu zerkne na Wasza interpretacje CZARNO - BIALE

Miłego dnia Kochani!!

P.


3 komentarze:

  1. Kapitalne koraliki! A maszyna super... powodzenia w nauce szycia - ja szyję od roku i już jestem uzależniona całkowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do czarno-białego wyzwania chyba nawet to pierwsze zdjęcie też pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...