poniedziałek, 29 kwietnia 2013

kawa

mala czarna ;))

"ach kocham ten stan!! rozkoszne sam na sam! Kawa i ja..rapapappapapapa..rapapa!!"

spiewala Kaska z zespolem Hey ;))

Nie wiem jak Wy moje Drogie, ale ja wlasciwie nie funkcjonuje bez porannej kawy. Teraz delektuje sie kazdym lyczkiem. Moment w ktorym mojej Kruszynie powieki opadaja i wiem, ze za sekunde zasnie-ruszam do kuchni nastawic wode na jeden z niezbednych do zycia (mojego zycia) trunkow-na KAWE!! ;)) 
Zaczelam zastanawiac sie czy to "uzaleznienie" od kofeiny ma jakies, jakiekolwiek pozytywne strony dla mnie, mojego organizmu..Poza tym, ze pomaga mi sie po prostu "obudzic?? 
Trafilam na dosc ciekawy, zaskakujacy moim zdaniem artykul: 



milego poniedzialku!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...