niedziela, 14 kwietnia 2013

7/7

subject for today`s challenge is: FAVOURITE IN APRIL

 kwiecien plecie poprzeplata, troche zimy, troche lata.. Niezmiennie kocham w nim wiosne, to ze dzien jest coraz dluzszy, rosliny zaczynaja kielkowac, pojawiaja sie paczki na drzewach. Sposrod wielu kwiatow wprost uwielbiam tulipany. Ich cebulki posadzilam w zeszlym roku, tak, aby cieszyc sie ich widokiem teraz. To, ze budza mnie cieple promienie slonca, ktore przedzieraja sie przez okno mojej sypialni. Spacery po parku w rozpietej juz kurtce.. i jeszcze jedno.. urodziny mojej mamy (obchodzila je wczoraj) spedzilam je z nia wirtualnie, niestety nie moglam dac jej urodzinowego buziaka i przytulanca. Dzien jej 53 urodzin jest moim "ULUBIONYM W KWIETNIU".

 

Zdjec z wczorajszego przyjecia nie zrobilam osobiscie, dlatego dorzucam jeszcze swiezo sfotografowanego tulipanka z ogrodu przed domem.


To jest ostatnie zdjecie kwietniowego wyzwania fotograficznego zorganizowanego przez Ule Phelep. Jednoczesnie pierwsze w ktorym bralam udzial i mam nadzieje - nie ostatnie, nastepne juz za miesiac ;)))
tymczasem zapraszam serdecznie do odwiedzania mojego bloga

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla mamy :))
    U nas kwitną dopiero krokusy, tulipany i żonkile czekają w kolejce :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki!!
      a u mnie krokusow brak, a zasadzilam sporo jesienia :(

      Usuń
  2. Wszyscy mają urodziny w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za apetyczny tort :) Fajną fryzurkę ma Twoja Mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, bardzo ucieszyl ja ten komentarz, dziekuje :)

      Usuń
  4. Ja też pierwszy raz. Chyba sporo takiej świeżej krwi. Bardzo przyjemne ulubione masz w kwietniu. I urodzinki mamy i tulipanki (moje też). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze takie zabawy to naprawde fantastyczna sprawa,swietny sposob na znalezienie nowych, interesujacych blogow oraz trening z systematycznosci
      pozdrawiam!!

      Usuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...