piątek, 12 kwietnia 2013

5/7 - CLOSE

subject for today`s challenge is: CLOSE

piaty dzien wyzwania.. BLISKO

Nie moglam sie zdecydowac jesli chodzi o dopasowanie zdjecia. To ktore wybralam nagina delikatnie zasady wyzwania.. zostalo zrobione 2 dni temu w centrum Cambridge. Oliwia zobaczyla siedzace na laweczce dzieci i zarzadala krotkiej przerwy "na soczek".
powiedziala: "mamo, ja tam usiade, jak dzieci, usiade obok chlopca"
Ja i W smialysmy sie z tego jej powaznego oswiadczenia baaardzo dlugo :D









 jestem ciekawa Waszych prac, ogladam je tu


9 komentarzy:

  1. Podoba mi sie Twoja inwencja i to, ze budzie sie znowu w Tobie ta atystyczna dusza.
    Wydaje mi sie, ze przysnelo jej sie troche, ale jest! Juz jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, budzi sie, bardzo powoli, ale dam swojej duszy jeszcze chwilke-najwyrazniej jest jeszcze przed pierwsza kawa ;))
      ;**

      Usuń
  2. Blikie kontakty międzyludzkie są bardzo ważne. Szczególnie dziewczynek z chłopcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo rodzajów bliskości. Sama też mam problem z wyborem fotek. Hmmm przydałby mi się pan W. - doradzca Jagodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia!
    widać dzieci tez szukają bliskości z innymi, tak na swój dziecięcy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie 'bliskości' ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie genialne :)
    Takie prawdziwe, życiowe i wzruszające :)

    Serdecznie Cie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...