poniedziałek, 8 kwietnia 2013

subject for today`s challenge is: YOUR PROFIL
postanowilam wziac udzial w wyzwaniu fotograficznym zorganizowanym przez Ule Phelep. uczestnicy zabawy codziennie robia zdjecia na zadany temat. mamy 7 dni i 7 roznych tematow..
 
dzisiejszym tematem jest: TWOJ PROFIL
to chyba moj profil
 
pierwsze o czym pomyslalam czytajac tresc tematu to prywatny profil na portalu spolecznosciowym, ale postanowilam podzielic sie z wami zdjeciem swojego "innego" profilu ;)



jestem naprawde bardzo ciekawa Waszych prac :)


16 komentarzy:

  1. Też mi cień po głowie chodził;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam kilka pomyslow, "cien" wydal mi sie najciekawszy ;)

      Usuń
  2. Hmm, ciekawe ujęcie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaale nic tutaj prawie nie widać. Dyplomatka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym powiedziala, ze widac wystarczajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! Widać i nie widać. Tajemnica jest a do tego temat zrealizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Że też nie wpadłam na pomysł z cieniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. O takim w cieniu też myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również biorę udział w wyzwaniu:) I przyznam, ze miałam bardzo podobny pomysł, ale zdecydowałam się na coś innego:) Klimatyczne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam Twoja prce, jest naprawde rewelacyjna :)

      Usuń
  9. Bardzo tajemnicze zdjęcie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli było nas kilka przymierzających się do tego, co Tobie fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...